Profilbilleder

Her kan du lære at sætte et profilbillede ind. :) Hvis du endnu ikke har et kan du bede Lotte2 om at lave et til dig her eller du kan få en guppyanimation her.

Du kan også lave et selv og så skal du sørge for disse ting:

  1. Dit billede/animation skal være 150 X 150 pixels. Billedet kan godt være andre mål, men så bliver det formindsket/forstørret så det passer, animationer holder op med at virke og kvaliteten bliver for det meste ret dårlig.
  2. Dit billede/animation må højst fylde 1024 KB. Det kan du tjekke ved at gå ind i dine mapper og holde musen over din fil. Så kommer der nogen ting frem hvor der bl.a. står hvor mange KB/MB/GB din fil fylder(MB og GB er for meget). Dette krav betyder sandligvis ikke noget da 1024 KB er rimelig meget.
  3. Dit billede/animation skal være en af følgende formater: gif, jpg, jpeg eller png.
  4. Billedets/Animationens navn må ikke indeholde følgende tegn: # ? & % " | ' * `

Når du så skal tegne eller redigere dit billede kan du bruge fx paint. ;) Hvis du ikke ved hvordan man bruger paint kan du kigge her. Når du har lavet din profil skal du bare logge ind på hjemmesiden og så uploade dit billede HER.

Se flere tips og tricks her!
Medmindre andet er angivet, er indholdet af denne side licenseret under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License