Guppyisland

Guppyisland er en rimelig stor ø - lidt større end Bornholm. Der er ingen der ved rigtigt hvor den ligger for øen er omgivet af en mystisk tåge, som mærkeligt nok ikke kan ses inde fra øen. Det eneste man ved er at den ligger tæt på Spanien et sted. Ingen har kunnet forklare fænomenet, men mange af guppyerne og pigerne mener at det er øens gudinde, Soluna, der prøver at beskytte Guppyisland. Eftersom den mystiske tåge skjuler Guppyisland helt fra omverdenen er det strandede piger der har opdaget den. På Guppyisland findes også guppyerne, som kun findes på øen.

Hvis du gerne vil læse sagene om Guppyislands skabelse så klik HER.

Guppyislands byer

Den eneste by på Guppyisland vi kender til er Ojos de Kerana. Ojos de Kerana betyder på spansk "Keranas øjne". Den ligger på den nordøstlige del af øen og kun en lille del af omegnen er åben. Junglerne syd og sydvest for byen afspærrer effektivt al ind- og udrejse til resten af Guppyisland. Dog er der plads til de store boligkvarterer hvor næsten alle guppygirlsene bor.

Ojos de Kerana blev grundlagt i starten af forrige århundrede og er vokset meget siden. Allerde i 1950'erne blev transportsystemet, GuppyBahn (G-Bahn), grundlagt.

Guppyisland.jpg
Medmindre andet er angivet, er indholdet af denne side licenseret under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License