Gnufisti

Gnufisti var en gruppe piger fra det gamle GL der i omkring februar og marts 2009 oprettede en hjælpegruppe for de nye brugere.

Gnufisti-billede
Image Unavailable

Gruppen blev grundlagt af Gnuffe, Fie22 og Stine l - deraf kom navnet Gnu-fi-sti. I starten var den lavet som en hyggegruppe, hvor de snakkede og gik i ens tøj, men der gik ikke lang tid før de blev enige om at det skulle være en hjælpegruppe, da de gerne ville gøre en forskel. De fik lavet en gruppedebat hvor de snakkede og reklamerede for gruppen og der var hurtigt mange der begyndte at spørge ind til dem og gerne ville være en del af hjælpegruppen.

Der gik nogen tid hvor de skrev i forskellige debatter og inde i spillet for at hjælpe andre der lige havde brug for hjælp. En dag kontaktede GuppyAdmin1 nogle af medlemmerne af Gnufisti for at spørge om de ikke ville være storesøstre. Grundlæggerne af gruppen blev spurgt, takkede ja og blev så storesøstre sammen med 3 andre guppygirls. De fik deres eget fora hvor man kunne spørge om hjælp, og kom på forsiden som reklame. De fik også nogle diademer som de kunne gå med inde i spillet og en speciel rang på forummet (Storesøster), så folk kunne se at de var storesøstre. Da de var blevet til storesøstre blev gruppen Gnufisti glemt mere og mere. Folk så dem mere som storesøstre efter det, end som medlemmer af Gnusfisti, da gruppen blev lagt lidt til side efter det - men den blev dog ikke glemt helt. Der blev senere optaget to andre medlemmer til Gnufisti, Doodu og Ella1010. MEN så kom GuppyLife i økonomist krise og der blev der meget tomt i Guppyisland, ikke mange spillede, og GuppyAdmin stoppede (selvom mange demonstrede for at få hende til at blive) og blev afløst af GuppyFlora.

Senere i det nye GuppyLifeforum startede Doodu (gammelt Gnufistimedlem) klubben op igen, men det blev desværre aldrig til så meget. LINK Der kom heller aldrig nogen medlemmer i det nye, men man må håbe folk begynder at skrive igen. :-)

Medmindre andet er angivet, er indholdet af denne side licenseret under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License