29. maj 2012

Den 29. maj 2012 var en skæbnesvanger dag i GuppyLifes historie! Det var den dag GuppyLife fik sjippespillet tilbage efter at det havde været væk lige siden det gamle GL, og opgaverne (og profilerne i spillet), potteplanter (Blommar til mama) og en dame i alle vinduerne der kommer op på skærmen. Det er sjippespillet der ejer meget grunden til at der er så mange guppygirls i dag. Hvad skulle man dog gøre uden sjippespillet?? Før det kom der næsten ingen på GL!

Sjippespillets ændringer

Sjippespillet
Image Unavailable
Sjippespillet som det ser ud nu. :-)

Sjippespillet har fået nogle ændringer siden det gamle GL. Og det er heldigvis til det bedre! Layoutet er blevet lavet om så det passer til det nye GL's stil med knapper og vinduer selvfølgelig. ;) Ellers er ændringerne:

  1. Pointene står OVER pigerne uden en boks.
  2. Når man har fået nogle point kan man se det ved at det antal point man har fået flyver op nede fra pigens fødder og forsvinder ved hendes hoved.
  3. Man får penge(GF) når man har sjippet en runde.
  4. Det er blevet sværere (pigerne og guppyerne hopper hurtigere).
  5. Man kan kun sjippe to af gangen i hver pavillon og før kunne man sjippe tre.
  6. I det gamle GL skulle man klikke på 'ctrl'-knappen for at hoppe og i det nye er det mellemrum.
  7. Sjippepavillonerne er blevet strukket høje. ;)

Opgaverne og profilerne

Indhold kommer snart!

Potteplanterne

Indhold kommer snart!

Medmindre andet er angivet, er indholdet af denne side licenseret under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License